Lichtpuntjes

Mijn lichtpuntje schijnt voor mijn revamaatjes 👊 #dreamteam

Want ja hoor, samen kunnen we dit! 

Een groep onbekenden werd een groep lotgenoten. Een groep lotgenoten werd een dream team. Met dit team gaan we naar de maan. Dankzij toppers Lore, Shauni, Thomas en Sander gaan we over onze grens. Deze mensen zorgen ervoor dat we ons op ons best voelen.

 En vooral ... de babbels zijn goud waard. 💕

Bedankt! 

En er zijn er nog een paar die ook nog aan het stappen zijn naar die top van de berg. Annick, Heidi, Sara, Sofie... 't komt goed. 💋

Bedankt aan mijn ventje die er in stilte, altijd is. Aan Sebastien die er van bij begin altijd voor me was, aan Tibo en Ime die altijd voor de nodige animo (lawaai) zorgden 😂 en hun Oswald ❤️,mijn keppe. Aan Evy die dit vanop de eerste rij nog altijd meeleeft. Ook zij verdienen die lichtpuntjes. 

Bedankt!



Reacties

Populaire posts