Mode en sjaaltjes

Dat ik 's morgens langer in de badkamer sta dan gewoonlijk weten jullie al. Komt daar nog eens bij dat ik ook nog eens werk heb aan mijn gepaste outfit!๐Ÿ˜‚ ( 'k heb ook tijd hรฉ )

Ik ben wel iemand die graag bezig is met mode en fashion. Ik ben graag mee met 'de mode van tegenwoordig' .. dus ja met andere woorden, soms wel een beetje shopaholic. 

Ik moet nu niet alleen zorgen dat de kledij en de schoenen samen passen maar ook die sjaaltjes op mijn koppie. Ik heb een paar heel mooie mutsjes van Rosette. Superleuk om te dragen ook! Maar dat past natuurlijk niet altijd bij mijnen outfit. Dus ben ik gaan graven in mijn sjaaltjeskast en zo beginnen experimenteren om een sjaal deftig om mijn hoofd te draaien. (zonder dat ik er moet mee inzitten dat hij afwaait .. stel je voor zeg!) Ook rekening houdend met het warme weer is het aangenamer een dun sjaaltje te dragen. 

Ik moet wel toegeven dat ik 's avonds wel naar een mutsje grijp want ik kan je verzekeren dat het snel afkoelt dat aan mijn koppie. Wat staat er nog op mijn to-do lijst? Me een naaimachine aanschaffen om zelf mutsjes en sjaaltjes te maken. ๐Ÿ‘

Ik mag niet in de zon. Niet makkelijk natuurlijk want een beetje vitamine zon kan wel deugd doen. Ik heb nu wel het voordeel dat de mode helemaal into lange mouwen en lange jurken is waardoor ik niet iedere keer moet beginnen smeren als ik buiten kom. Die wijde lange rokken hebben nog voordelen: ideaal om mijn witte melkflessen wat te verstoppen en de kilootjes wat te verbergen. Wat ze zeggen van coritsone klopt dus ook hoor. (het lichaam gaat alle kanten uit ...๐Ÿ˜)

Je vraagt je misschien af ... de pruik? Ewel, die staat mooi geรซtaleerd in onze dressing. 

Voor de rest voel ik me goed. De vermoeidheid is veel beter. De energie daarentegen blijft laag. Dat is de tot nu toe de grootste confrontatie me mezelf. Maar goed, het is wat het is. Voor straks wens ik jullie een heel fijn, mooi weekend! Geniet van het zonnetje en elkaar!๐Ÿ’‹

๐Ÿ’•

Reacties

Populaire posts