Update

Zo gezegd, zo gedaan ... deze week heel veel gerust en naar mijn lichaam geluisterd. Een week vol plannen die toch af en toe een andere wending kregen. Anders geen ongemakken! 👍

Te beginnen met de laatste schooldag. De avond voordien was er afscheid zesde leerjaar maar dit lukt niet. Ik heb alle krachten gespaard voor de volgende dag. Wat was het heerlijk om de kinderen terug te zien. En dan die reacties! 😃  Van 'Waarom heb je je roze pruik niet aan?', 'Heb je nu nog haar onder je sjaaltje?', 'Staat er nog haar op je hoofd juf?', 'Wat zie je er mooi uit met je muts!. Heerlijk! Ik was voorzien op knuffels dus gewapend met een mondmasker nam ik die vol liefde in ontvangst. Het terugzien van collega's en ouders zorgden wel voor een vat vol emoties. Een emmer vol gevoelens ... Ook omdat je dan merkt dat mensen echt begaan zijn met je. Jammer genoeg lukt het me niet om 's avonds deel te nemen aan het etentje met het team. 

Wat ik deze week mee geconfronteerd word, is het feit dat mijn lichaam gewoon aangeeft dat het geen energie heeft. En energie ... die had ik in overvloed! Soms teveel ..😊

Er zijn dit weekend Tieltse feesten. Een paar maand terug reeds met uitroepteken aangeduid in mijn agenda. Na corona eindelijk nog eens een heel weekend feesten, dansen, heel veel vrienden tegen het lijf lopen, tot 's morgens vroeg trekken en dan denken dat ze je huis verplaatst hebt als je te voet naar huis gaat. Niks van deze keer! Mijn Tieltse feesten speelden zich voor 't moment af in onze tuin waar we vrijdag een barbecue hadden met onze bende van Tielt. Ik heb immens genoten! 💕 Om 23u.30 was ik al piepetent. Toen ik in bed kroop was het toch eventjes moeilijk. 'Zie mij hier nu liggen'. Gelukkig was ik te moe om verder na te denken. 

Gisteren gaf het lichaam ook nog aan dat het niet helemaal tiptop was, dus heb ik alle krachten gespaard om deze namiddag toch eens op stap te gaan. Onmogelijk dat ik Tielt niet gezien heb hoor!


Reacties

Populaire posts