Haar-update

Het einde van een tijdperk ... het einde van de chemomutskes ... een nieuwe stap!

Jaja, 'k moest zelfs al mijn haar achter mijn oren leggen. 😂 Allee, die 5 haartjes die over mijn oren hangen hé. Maar mijn allerliefste kapster Veronique heeft mijn eerste pluizekes geknipt. 

De hanekammen zijn verdwenen en ik kan het al plat leggen. Je ziet er mijn hoofd niet meer zo door. Dus helemaal klaar om al zo onder de mensen te komen. Met de goedkeuring van Alexander en Sebastien want zij moeten zich er ook goed bij voelen natuurlijk. 

Vandaag voor het eerst onder de mensen gekomen zonder muts. Beetje raar maar bij hen voelde ik me super op mijn gemak. Merci ardobende! 💋 Ideaal om te starten. En ook een foto gestuurd naar een paar vrienden in whatsapp dus bye bye chemomutsjes! Of ik ze ga verbranden of weg doen? Neen, die hou ik al souvenir in mijn doos waar ik alles bij hou. ('k ben nogal 'n een spaarder 😊)

Ik draag wel nog een mutsje voor de kou hoor. Dus op straat of in de winkel zonder muts zal je me nog niet zien. Veel te koud! Zelfs thuis zou ik nog eens een muts aandoen voor de kou. 

Terug een stap verder . 💕 




Reacties

Populaire posts