Nevenwerkingen 15427.0

Dat ge je wat grieperig kan voelen van die zometa … Ewel ja dus! Amai wat was da zeg! 

Woensdagvoormiddag nog een topmoment gehad op school want de goed heilige man kwam op bezoek en ik mocht erbij zijn. Wat heb ik genoten!!!! 😍 Ik voelde mijn spieren wel, maar dacht dat dit was omdat ik wel de hele tijd recht moest staan.  Ik kon in de namiddag nog een grote wandeling maken met Oswald. Maar dan viel het precies op mij. Koud, rillingen. Ik moest mijn temperatuur niet meten om te weten dat ik koorts had. 

Het werd geen avondje uit maar wel een avondje bed. Donderdag de hele dag mottig gelopen maar deze morgen terug tiptop en 1000 man sterk. Toen ik ging wandelen met de hond voelde ik wel dat het nog niet den tiptop was die het zou moeten zijn. Dat is dan ook een groot verschil met voordien. Mijn lichaam heeft dus veel meer tijd nodig. Vanavond toch terug het koude gevoel dus het wordt terug 'dekentjestijd'.

💕


Reacties

Populaire posts