Druk, druk, druk

Zoals Sebastien daarnet zie: 'ge hebt het wel druk de laatste tijd...'. Niet te doen 😊

De reva neemt al tijd in beslag maar ik plan ook wel iets of meer dan iets per dag. Dat vind ik ook zi fijn ... Hoewel ik nu al weet dat ik in de toekomst toch terug wat meer rustmomenten zal moeten inplannen. Zoals ik al zei ... ik heb problemen met het plannen en organiseren en dat ondervind ik nu dus ook. Waar ik anders niet moest denken en mocht (moest) mijn agenda overvol staan en ging ik niet snel iets vergeten ... moet ik nu alles opschrijven en plannen. Zelf het planten water geven staat gepland of ze verzuipen. (wetende dat ze tot een paar maanden geleden eigenlijk schreeuwden om water ... 😏 voor dat heeft mijn  plannen wel nooit gelukt)

De revalidatie is top! Maandag onze testen gedaan. Niet simpel en terug wel wat confronterend maar het gevoel hebben er niet alleen zo voor te staan, zorgt voor een boost! Dus elke dag bewegen staat nu op de agenda. Gisteren een avond yoga. Ewel, de mensen die nu nog zeggen tegen mij dat yoga enkel 'high in the sky' toestanden zijn ... mis! Ik voel iedere spier in mijn lijf na die oefeningen! 

Toegeven ... vanavond geraak ik niet uit de zetel van de pijn. Maar ik bekijk het nu als iets goeds ... dat is een teken dat we dat lichaam laten werken of zoiets. (toch volgende week eens naar de dokter gaan)

Daarnaast dates met vriendinnen, gezellige babbels, reizen plannen, stof snijden voor de 'zorgmoatjes' voor het ziekenhuis, menu samenstellen voor van 't weekend .... 

We zitten niet stil. Enige verschil met vroeger ... we voelen het? Toch volgende week wat kalmer aandoen. 

💕

Reacties

Populaire posts