Een beter 2023

Na bekomen te zijn van de feestperiode, wil ik jullie allemaal het beste wensen voor 2023. Gezondheid ... dat is eigenlijk het enige dat telt hé. 😉

Wensen voor mezelf? Ja die heb ik dit jaar meer dan voordien. Het moet een beter jaar worden zonder verrassingen. Een jaar van klimmen, een jaar van 'komaan, gazze geven'. Van nog intenser genieten, van luisteren naar mijn lichaam en geest. Een jaar van stappen zetten.  Voornemens heb ik ook. Te beginnen volgende week want nog een 'eetweekendje' voor de deur. 😀

Dat we nog kunnen feesten .. dat zullen de buren ook geweten hebben. Het was toch tegen de morgen dat we ons bed opzochten. Dat we dat een paar dagen voelen, daar moet ik geen tekeningske bij maken! Maar het was het meer dan waard. 

De voorbereidingen liepen voor mij helemaal anders dan gewoonlijk. Normaal ben ik iemand die super kan organiseren maar nu werkt het chemobrein nog wat en moet ik voortdurend plannetjes maken. En die dan ook effectief bekijken en bijsturen of het loopt mis. Vreemd hoor en ook terug heel confronterend. Nu een feestje organiseren en noteren wanneer ik boodschappen moet doen, wanneer ik moet rusten, wanneer ik wat moet klaarmaken. Dat zal wel terug beteren zeker?! 





Reacties

Populaire posts