Lotgenoten ...

Gisterenavond was de eerste kennismaking met de groep en het team van AZ Delta voor het onco reva traject, ReActief. 

Ik ben thuisgekomen met een heel fijn gevoel! Ik ben daar helemaal klaar voor. Ik voel dat dit is wat ik nodig heb. Alleen al het zien, het praten met lotgenoten, doet me beseffen dat ik daar enorm veel nood aanhad. Lotgenoten die samen met mij ook vooruit willen, hun leven terug willen....

Het eerste moment was wat vreemd. We werden in de inkomsthal verwacht. Van achter onze telefoon ging ik piepen en kijken ... 'oh, nog iemand met kort haar, die dame zou wel eens ook kunnen deelnemen of die jongen met zijn mutske...' Ik heb de spits afgebroken om me als eerste voor te stellen. (waarschijnlijk verkeerde uitdrukking hé ... 😇) Meteen zag je aan alle kanten de hoofdjes knikken. Mijn gevoel zat meteen goed .. ik zit hier op mijn plaats en ben niet alleen. Tijdens de voorstelling van de anderen kreeg ik het gevoel van ... eindelijk .. horen dat anderen ook die problemen hebben. Voelen dat je er niet alleen voor staat. 

Dat komt goed daar! En wat een team! Dat komt helemaal goed ... Samen gaan we da kunnen, 'k voel het ... 

💕

Oh, en voor de vrienden ... ge gaat het niet geloven maar ik ben begonnen met yoga! En ik doe het voort! 'k Jeune mij zelfs.  Wees gerust, ' t is zo geen spirituele yoga hoor. Ik ga dus niet beginnen zweven. 


Reacties

Populaire posts