Stilletjes aan klimmen...

Woensdag mijn eerste 'grote' wandeling terug gemaakt. Thuis komen voelde als ....


Een goeie 3 km gestapt op eenzelfde tempo. Weliswaar nog niet aan mijnen 'tert' maar ook weer niet aan het tempo met de rollator. Voelen mijn benen geen 200 kg meer. En was ik niet buiten adem als ik thuis kwam!

Daarnaast kan ik ook terug de trap op zonder een attakske te doen. (of toch dat gevoel te hebben) Zo eens vlug naar boven lopen als je iets vergeten bent, zit er wel nog niet in. 

Kan ik ook terug mijn schoenen op een normale manier toedoen zonder te puffen en te blazen en het gevoel te hebben dat ik 150 kg weeg. Ja, door de cortisone uiteindelijk 14 kg bijgekomen en dat voel je op alle manieren hoor. Sinds een kleine 2 weken toch al een 3 kg minder en dat voel ik dus meteen.

Dit alles dus geeft 'n een mens al eens een extra duwtje! 💕

Helemaal zin in het weekend! Vanavond een gezellig etentje en zondag ben ik terug paraat op de retrokoers in Tielt. Niet als bloemenmeisje dit jaar (nee, 'k ga ni niet meteen paraderen op een podium) maar voor de inschrijvingen. Des te meer tijd dit jaar om gezellige klapkes te doen. 

Lieve mensen, een heel fijn weekend! Pak ter een rosétje bij! 



Reacties

Populaire posts