Update

De bestraling verloopt heel vlotjes. Tot nu toe geen last van. Misschien een kleine beetje een gezwollen borst en de vermoeidheid die wat terug komt, maar voor de rest alles ok. 

De vermoeidheid voel je natuurlijk ook beter omdat er bijna geen dag voorbij gaat dat er wel iets op de planning staat. Dit zal ik de komende dagen toch wat aanpassen. Vorige zaterdag een heerlijk feestje gehad van de 50-51 jarigen van Tielt. Wel 2 dagen strike gelegen, maar het was het des te meer waard. 

Waar ik blijf pijn in hebben (en precies toch wat meer dan voordien), zijn mijn gewrichten en spieren. Maar blijkbaar is dit dus heel normaal. Dit kan zelfs nog een aantal maanden duren. Een gevolg van de chemo. Hier moet ik terug proberen wat te doseren. Een hele dag rondlopen bekoop ik met bijna niet meer kunnen stappen 's avonds en de volgende morgen naar de badkamer strompelen. 

Ik ben ondertussen al 4 kg af gevallen. Maar het blijft precies bij die 4 kg. Ik had natuurlijk gedacht dat ik na een maand terug mijn 'slanke zelve' ging zijn ... niet dus. 😕 Ja, dat kan ook niet hé. Dus eens naar de H&M geweest en daar wat nieuwe dingen gevonden die me terug dat extra duwke moesten geven. Maar dan diezelfde avond naar school geweest om onze film te maken van het sintgebeuren. Energiebommeke hoor! Mannekes, wat heb ik een schete gelachen! (misschien daardoor ook dat heel mijn lijf pijn deed 😂)

Hoe dat het is mijn mijn coupe krullen? Goed zu! De krullen zijn der nog niet maar de haartjes groeien lustig verder. Kleur? Het zal toch peper en zout worden. Als ze zo verder hun best doen, heb ik tegen de feestdagen al een kort coupe'ke om mee te paraderen. (allee, denk ik)

Fijn weekend en voor mijn collega's in het onderwijs, geniet ten volle van jullie vakantie 💕




Reacties

Populaire posts