Update

Mijn lichaam is zich goed aan het herstellen. Het stappen gaat steeds beter en beter. Vorig weekend wel een beetje overdaan maar goed... Kan alleen maar deugd doen voor de conditie. Voor de spieren en gewrichten iets minder. 

Dat is nog een teken dat het lichaam van binnen zeker nog niet in orde is. Dat hebben ze me ook gezegd in het ziekenhuis. Het duurt maanden vooraleer de binnenkant terug helemaal ok is. 

Ik merk dit ook aan mijn neus. De slijmvliezen zijn ulderen draai nog aan het zoeken zulle want ik heb nu de hele tijd een verstopte neus. 

Mijn haar daarentegen jeunt hem zulle. Het is goed aan het groeien. Weet je nog mijn wistje datje van mijn oren die aan mijn hoofd bleven kleven? Ewel ... ze plakken der niet meer aan. 😀 Ahja, der staan al terug haartjes! Wenkbrauwen en wimpers komen wel nog niet piepen maar dat is normaal. Dus teken ik nog even lustig verder. 😉


Morgen de eerste bestraling. Best wel benieuwd naar.Al mijn tekeningen op mijn borsten? Die zijn ondertussen allemaal verdwenen. Ja, wat wilt ge als 'n een mens 50 keer per dag een vapeur heeft! Volgende week ga ik toch eens langsgaan bij dokter Hoste om te vragen of er daar geen andere middeltjes tegen bestaan want het is de moeite de laatste tijd. 


Reacties

Populaire posts