Update

Ik voel me goed mannekes! Ik merk dat mijn lichaam heel langzaam terug op zijn plooi komt. Hoe ik dat het best merk? Aan mijn wandeling. 👍 Nu niet dat ik al een marathon loop en dat ik na de wandeling niet uitgeput ben en al mijn spieren voel ..Dat nu ook nog niet. 

Ik weet dat ik niet te geweldig mag zijn natuurlijk. Zondag een heerlijke namiddag gehad op de retrokoers en ik moet wel zeggen dat ik de maandag maar een slunse was. Maar dat had ik er voor over en na een dagje rusten ging het al veel beter. Ik voel dit dan vooral in de gewrichten en spieren. 

Zondagen als vorige week heb ik nodig. Maar dat weet je al van in het begin hé. Eigenlijk een super weekend gehad! Een booster op en top. 

Wat ik de laatste tijd veel doe is slapen. Niet dat ik ervoor niet sliep maar 't is precies een ander gevoel. waar ik tijdens mijn chemo af en toe een slaappilletje nam, hoef ik nu niet meer te doen. Ik slaap een hele nacht heel goed (zelf lang 's morgens) en kan ook tijdens de dag echt korte tukkies doen. Mijn lichaam heeft dit precies nog echt nodig. 

Maandag ben ik naar AZ Delta geweest voor de simulatie van de bestraling. Mijn borsten zijn vol getekend en ik heb mijn eerste tattoos. 😉 Volgende week woensdag start ik er dan mee. Die lijnen moeten er zoveel mogelijk blijven staan maar dat gaat zeker niet lukken tot woensdag. (douchen en zweten van de vapeurs ... )Toch eens bellen op het einde van de week. En die adem inhouden waar ik het de vorige keer over had ... valt best mee. Stress gehad voor niks eigenlijk. 

💕

Reacties

Populaire posts