Aftellen 2.0

We zijn de laatste week gestart! Joehoe! Donderdag heb ik de laatste bestraling. 

Voor de laatste 5 bestralingen gaan ze de zone waar de tumor zat bestralen dus niet meer heel de borst. Ik moet dus mijn adem niet meer inhouden. Deze bestraling duurt wel geteld 20 seconden maar is wel des te intenser. 

Of ik vorige week een paar minder goeie dagen had? Ja. Mijn geduld was precies een beetje aan het opgeraken. En ook die ongemakken dat ge eigenlijk wel stillekes aan beu wordt. Maar die dagen passeren ook hoor. Dat zijn ook de dagen dat je teveel tijd hebt om na te denken. Dat is een cirkel hé. Je voelt je letterlijk niet goed door de spierpijn, gaat dus een dag rusten inschakelen waardoor je tijd maakt om na te denken. De volgende dag denk je dan: 'mannekes, niet met mij hé, niet terug weer een hele dag niks doen en netflixen, komaan!' Maar dan moet je dat achteraf toch wel een beetje bekopen met de nodige dafalgans. Uiteindelijk zijn dat wel de dagen die 'ik' nodig heb. Ik zit voor het moment ook met heel veel vragen en daar krijg ik morgen een antwoord op. (waarvan komt de pijn, is het van de medicatie, hoe komt het dat de trap opgaan terug zo moeilijk gaat, mij slechte dagen hebben toch niks te maken met de medicatie, wanneer is er het botonderzoek, wanneer krijg ik de baxter voor de botten, wanneer kan ik met de revalidatie starten, ...)

Ik ga dan wel altijd achteraf nadenken hoe het komt dat ik zo een slechte dagen heb en vind meestal wel mijn antwoorden hoor. En dat is goed want dan weet ik dat ik daar al op voorhand kan aan werken en iets mee doen. Mijn haar ... dat was er ook zo eentje vorige week. Ik ben dus superblij met mijn nieuwe pluizekes hé! Het zullen wel geen krullen zijn maar daar had mijn ma me al voor verwittigd. Aan de kleur kunnen we later ook nog iets doen. Maar nu staat en springt dat haar naar alle kanten uitgezonderd de kant die ik wil. Mijn hoofd .. dat is één en al weerborstel. De mannen of vrouwen die potten gel nodig hebben om een hanekam te maken ... ewel ik heb er ene gratis en voor niks. Raar zu.😂 Dat werkte dus ook een beetje op mijn systeem vorige week. Je bent zot content dat je haar zo snel groeit maar aan de ene kant gaat het nog veeeeel te traag. 

Maar goed ... een opkikker van formaat gehad zaterdag met het optreden van Oscar & the wolf, een goed gevulde week in het verschiet en het einde van de bestraling donderdag. Dus ja, ik ben weer helemaal in de run mannekes! 

Ook voor jullie daar een fijne werkweek! 💕




Reacties

Populaire posts