Joehoe!


De laatste bestraling gehad vandaag! Joehoe! 6,5 maand geleden begon ik aan dit traject. Van operatie naar chemo tot bestraling. Een rit van vallen en opstaan en elke dag terug doorgaan. Maar hé! We zijn er geraakt.  Voor je eraan begint weet je niet wat je te wachten staat, (en maar goed ook denk ik) alleen dat je ervoor zal gaan.  De voorbije maanden doen iets met een lichaam ... en een mens. 

Ik ben vandaag keiblij en emotioneel ook met momenten. Een soort ontlading dat ik al zover sta, dat het nu alleen maar bergop kan gaan. Terugdenkend aan de weg die ik afgelegd heb of toch op de manier waarop, ben ik best trots. 

We zijn aan de helft van de reis. Het ergste is voorbij. 'T kan nu alleen maar beter en beter gaan. 'K ben helemaal klaar om die berg te beklimmen, om aan de marathon te beginnen. Ik kijk enorm uit naar die top. 

Dat ik daar een hele goeie ga op drinken! 🍸💕

Reacties

Populaire posts