Aftellen

Een dagje poetsen is gelijk aan een berg beklimmen.  Is dat nu door die bestraling dat het lijf terug zo afziet .. ik weet het niet. Ik ben ook al een twee weken gestart met de hormonentherapie. Hopelijk is dat geen nevenwerking. 

De spieren en gewrichten willen ook niet mee. Ik kan dit moeilijk omschrijven. Als ik in beweging ben, is dat ok. Als ik stil van en dan terug in beweging kom is het een klein helleke .. of toch zo een paar seconden. Afhankelijk van hoe later op de dag, hoe langer het duurt tot alles terug in werking schiet. Als ik recht sta, is het even op de tanden bijten, 2 seconden denken van: 'en nu moet ge stappen'. De eerste 5 stapjes zijn enorm pijnlijk, voeten, benen, rug. En dan komt dat helemaal soepel. Raar .... 

Ook de polsen, duim, schouders zijn heel gevoelig met momenten. Ik weet dat dit ook een nevenwerking kan zijn van de femara medicatie. Volgende week eens op raadpleging bij de dokter. 

Ik denk dat mijn geduld een beetje op geraakt. Nog 6 te gaan en dan kan het alleen maar bergop gaan. Of misschien was het gewoon een slechte dag ... dat kan ook. 

💕

Reacties

Populaire posts