Zometa 1/6

Vandaag mijn eerste Zometa baxter gekregen. Dit houdt op zich niet veel in hoor, we zijn het ondertussen al gewoon om aan de pomp te liggen. Ik kan de komende 3 dagen wat grieperig zijn. We zien wel wat het geeft ... Dafalgan ligt al klaar. 😀

Ook langs geweest voor controle bij de oncologe en alles ziet er redelijk ok uit. Volgende week toch eens langs gaan voor een echo van de schildklier. De ongemakken van de gewrichten en spieren moet ik nog even volhouden. Er werd ook een ECG afgenomen om eens te zien of dat mijne tikker wel regelmatig werkt. Dit omdat ik soms 's nachts heel onrustig kan zijn. Waarschijnlijk een nevenwerking van één of ander medicament. 

T was lijk wel gezellig daar op de dagafdeling van het ziekenhuis. Ik vond het geweldig om al die fijne mensen terug te zien. De tijd ging dan ook heel snel want iedereen kwam wel een praatje slaan. (Mijn tas vol lectuur bleef onaangeroerd staan. Dat weet ik nu ook weer voor de volgende keer. )Heerlijk!

💕

Reacties

Populaire posts