Wat nu?

Ik ben ondertussen langs geweest bij de dokter met de nodige vragen. En ook veel antwoorden gekregen. Ik neem nu femara. Daardoor heb ik pijn in de gewrichten en spieren. Dus terug wat vitamines gekregen tegen die pijn en afwachten. Is het binnen een tweetal weken niet beter dan schakelen we over naar een ander medicament. Het is dus wat zoeken naar de juiste anti hormoon pil met de minste nevenwerkingen. 

De pijn  kan ik nu beter aanvaarden omdat ik weet dat dit erbij hoort en vroeg of laat we beter wordt. Dit kan wel nog een paar maanden duren. 

Volgende week krijg ik ook mijn eerste baxter Zometa. Dit is een preventieve behandeling om botuitzaaiingen te voorkomen. Dit zal ik twee keer per jaar krijgen en dat gedurende 3 jaar. Daarvoor moet ik telkens eerst naar de tandarts om de tanden te controleren. Als ik het goed begrepen heb, kan zometa op het kaakbeen werken en dit aantasten. 

Dat was even met de ogen rollen ... voor alles wat je nu neemt, heb je wel ergens een nevenwerking. Zo ook mijn pilletje dat ik nu neem tegen mijn vapeurs. Daardoor heb ik een heel droge mond. Maar goed, misschien gaat dit ook nog voorbij. We zien wel. Reden te meer om aan de rosé te zitten. 

Volgende week heb ik ook een afspraak met de revalidatiearts. Begin december kan ik er dan aan beginnen. 

Haarupdate! De wimpers en wenkbrauwen groeien goed hoor! Stress voor het tekenen van de wenkbrauwen is dus definitief voorbij! 👍


 

Reacties

Populaire posts