Borstendag

 Het was gisteren 'borstendag'. Met andere woorden, borsten kijken, voelen, vergelijken, ... ๐Ÿ˜‚

Ik ben dus borstbesparend geopereerd maar heb wel een deelprothese (ik noem het een halve borstprothese) nodig. Het kan ook gebeuren dat je dat niet nodig hebt bij een borstbesparende operatie. Alles heeft te maken met de grootte van de tumor en vooral de plaats van de tumor. Van mij zat de tumor net naast de tepel waardoor ze de voorste kant dus helemaal hebben weggenomen. 

Er is dus wel een verschil. Afhankelijk van wat ik draag zie je het of zie je het niet volgens mijn omstaanders. Ik zie het wel altijd. Dus heb ik gekozen om zo snel mogelijk voor een deelprothese te gaan, een prothese om maat dus. 

Ik was de vorige keer mee met mijn ma. Omdat ma en pa in Frankrijk zitten en ik niet alleen wou gaan (omdat je toch een tweede persoon nodig hebt om vanuit alle kanten je borsten te bekijken) vroeg ik aan Evy om mee te gaan. Karientje, ik heb je niet meegevraagd want wil geen misรฉrie met je partner hรฉ. ๐Ÿ˜‰

De dame die ons hielp heeft dat super gedaan! 't Was nogal een losse sfeer. Uitspraken van: 'Ik heb nog nooit zo naar andere borsten gekeken als nu', 'zo een huidskleur dat is voor oude mensen', 'wat een kloefen van borsten heb ik nu', 'als ik me voorover buig heb ik nog een schoon spleetje', ... zorgden ervoor dat de toon gezet werd.

Je hebt daar best al heem mooie lingerie voor hoor. Zelfs zwempakken en bikini's.Alleen opletten als je gaat zwemmen dat het goed in dat zakje zit want ge zult die prothese maar verliezen in dat zwembad. ๐Ÿ˜‚

Blij dat ik binnen paar dagen af ben van mijn compressie bh (ik heb het altijd mijn sport bh genoemd) met rits en terug een mooi sutjentje kan dragen. 

๐Ÿ’•

Reacties

Populaire posts