Workshop schminken

Nee, geen schminken om kinderkopjes in een leeuw te veranderen maar een echte workshop maquillage georganiseerd door het Sint Andries ziekenhuis Tielt. Ik ben niet de persoon die altijd geplamuurd rondloopt ... integendeel! Maar ik wou dit toch wel volgen omdat ik er verder goed wil uitzien gedurende deze reis. Look good, feel better van Kom op tegen kanker gegeven door Nathalie. Een heel fijne namiddag gehad met lotgenoten. En zeker ook iets bijgeleerd! Of ik die wenkbrauwen ooit ga kunnen tekenen (als ik er geen meer heb)? Daar heb je toch wat geduld voor nodig en laat dit nu soms een probleem zijn voor mij. 

Gisteren bezoek gehad van een schoolvriendin. Het was jaren geleden dat we elkaar nog gezien hadden. Zij zat (vandaag precies 12 jaar geleden) in hetzelfde schuitje. En zit nu terug in een ander schuitje...eentje waar ik vannacht toch wat wakker van gelegen heb. Wat een sterke madam is dit! Zij die mij kwam zeggen dat ik haar altijd mag roepen als er iets is ... en dan haar verhaal horen. Het moest al lang andersom geweest zijn. Ik heb nu 'tijd' dus werden er al plannen gesmeed. 

Ohja ... de spuitjes die ik al krijg van dinsdag voor de aanmaak van de witte bloedcellen? Daar ondervind ik niks van. 👍

Ik heb nog nieuws die ik graag eens met jullie deel. Ik ben een heel kleine beetje oma/mamie geworden deze week van de allerliefste puppy ter wereld. Meet Oswald. 🐶  Ik had het dus deze week al druk met doggysitting.😀 Helemaal verliefd op dat schatje!





Reacties

Populaire posts