Schoolfeest

Gisteren ben ik nog eens naar school geweest want er was schoolfeest. Net die dag kreeg ik wat botpijn van de spuitjes. 's Middags kon ik de trap bijna niet op. De pijn zit vooral in mijn bekken en onderrug. Maar gelukkig is er nu ook dafalgan en ibuprofen to the rescue ... en het helpt! Ook de voorbije nacht was de pijn van de partij. Maar goed, vandaag laatste spuitje van deze sessie. 

Ik heb enorm genoten! Wat emo in het begin want het deed wel raar. Een soort rollercoaster van gevoelens. Blij dat mijn vriendinnen er waren, blij en trots wat de collega's verwezenlijkt hadden en aan het doen waren, frustratie van niet te kunnen helpen (want ja, dat is ook mijn plaats hé normaal!), gelukkig met de vele knuffels van de kinderen, warme gesprekken met de ouders, het zien van mijn buurvrouw en lotgenote (Annick, we maken binnenkort eens meer tijd voor een date!),  Marijke gezien en kunnen knuffelen, ... en nog zoveel meer.  Sorry aan de mensen die ik niet gezien heb of geen tijd heb kunnen voor maken. 

In de auto naar huis toch een klein emo krakje gehad. Die emoties, dat is wat zulle. 😊 Ook het besef  dat het lichaam toch al niet helemaal meer is zoals het moet zijn. Want ik + 19 uur vrijdag en schoolfeest + moe = dat gaat normaal niet samen. Normaal stond ik nog mijn botten af te draaien tot een gat in de nacht om daarna misschien nog wel in de zeupe te schieten met een paar collega's en de weg naar huis amper te vinden. (niet dat ik een dronkaard ben wi, maar een wild feestje af en toe kan ik nog aan op mijne leeftijd😉)

Ik was dus piepetent. Thuis gekomen en in de zetel gelegen. Ik ging nog kweetniet wat klaar maken van eten maar het werden frietjes van het frietkot. En dat smaakt altijd!

Fijn weekend en geniet vooral van het zonnetje! Voor de collega's: geniet van de rust, jullie verdienen het na zo een topschoolfeest! 💕





Reacties

Populaire posts