De eerste dagen

De voorbije dagen verlopen heel goed. Ik heb alleen pijn in mijn poort en ben dus wat minder mobiel met die rechterarm maar dafalgan to the rescue. Van het moment dat ik thuis gekomen ben, kon ik meteen heel goed eten .. en heb eigenlijk de hele dag door honger. Naar het schijnt kan dit van de cortisone zijn. 

Ik slaap goed (maar neem wel al eens een half slaappilletje), ben wel vroeg wakker maar doe op geregelde tijdstippen wel een tukkie over dag. 

Mijn rechterarm probeer ik ook zoveel mogelijk te sparen zodat die snel kan genezen. 

Van misselijkheid dus geen sprake. Goed hé?! Kan natuurlijk wel nog komen maar we leven hier van dag tot dag. 

Eén van de baxters die ik krijg is cortisone. Waarom weet ik eigenlijk niet. Dat moet ik de volgende keer zeker eens vragen. Ik heb er dus wel een rood hoofd van. Precies of ik heb te lang in de zon gelegen. Naar aanleiding van dit ben ik dus gisteren online gaan shoppen voor de nodige verzorgingsproducten. Heb ik veel gelezen want ik wel mijn huid echt wel goed verzorgen. Ik heb me trouwens al ingeschreven voor een workshop maquillage in het ziekenhuis volgende week. 💄

Ik hou mijn pollekes  samen mocht het zo allemaal blijven. 

Dus lieve mensen, alles ok met mij. 💕


Reacties

Populaire posts