200 knuffels, 50 bloemen

Wat doe je op school als je 50 wordt? Trakteren natuurlijk. 🍦Het een jaartje uitstellen kon ik niet doen want leg maar eens uit aan kinderen dat je 50 geworden bent als je dan al 51 bent. 

Toen ik berichtje kreeg om iets vroeger te gaan wist ik al hoe laat het was. Toen ik toekwam wist ik nog meer hoe laat het was toen in de verjaardagsstoel in de turnzaal zag staan! De collega's weten nochtans dat dit niet mijn ding is. 😀 Toch heb ik enorm genoten van dit moment. Met een lach en een traan hoor.( Merci Aline voor de kleenex!)

Na de mooie woorden van de kinderene ging ik ook een woordje placeren... dacht ik.  Ik wou ze bedanken, allemaal een knuffel geven, een hele epistel zeggen maar er kwam niks uit. Dan zit je daar maar schoon hoor. Tranen van geluk, dat wel! 
Ik ben nog aan het genieten van de 50 bloemen en de superlekkere rosé. Merci ukkietjes en collega’s.💕 'k Zie julder geirne wi!

Een energiebommetje voor de komende weken! Bedankt!
200 knuffels en kussen terug💋

ps. Ohla en nog iets vergeten zeggen .. mijn pluisekes zijn terug aan t komen!





Reacties

Populaire posts