Chemo 7/9

 Jaja, je leest het goed ... 7/9 en niet 7/12! Nog 2 keer te gaan dus! 

Terwijl ik dit hier post, zit ik nog het ziekenhuis. De 7de cocktail is nog in het lijf aan het lopen. Ik vertelde de dokter al mijn kwaaltjes van de voorbije dagen en ze vond het maar normaal hoor. Dat uitgeput lichaam heeft te weinig tijd om te recuperen vandaar dat alles zo traag en lastig wordt. Vandaag gaat het terug beter maar ik heb dan ook al een dosis cortisone binnen van gisterenavond. Omdat ik toch wel last heb van spieren en gewrichten wordt de cortisone terug een beetje verhoogd. Allee... nu we toch bezig zijn nji 😕. Ik krijg zo een echt cortisonekoppie zulle. Maar goed, dat gaat wel weg en 't is maar 2 keer meer. 

Omdat ik de voorbije 2 dagen heel kortademig was en pijn had aan mijn linkerkant, hebben ze nog eens bloed getrokken om iets te controleren in de longen. Deze avond hebben we daar uitslag van. 

Maar dus ... het fijnste nieuws is natuurlijk dat ik nu maar 2 keer moet komen. 20 september staat al ingekleurd in mijn agenda! 

Reacties

Populaire posts