Wistje datje

Toen ik op stap was met vriendinnen dacht ons Mietje dat ze naar haar aan het kijken waren. Ze voelde zich zelfs gecharmeerd. Ik moest haar echter ontgoochelen ... 'Sorry, Mietje, 't is wel naar mij dat ze kijken zulle met mijn muts op.' Feit is wel .. ge hebt je bekijks hoor. In het begin viel dat eigenlijk nog mee. Nu ik een cortisone kopje heb, valt het nog meer op. Dus kunnen we er nu een weddenschap van maken als we ergens binnengaan. 😀

Mijn haar is aan het teruggroeien! Joepie! Ik was al een paar weken aan het 'zoeken' maar omdat ik nooit helemaal kletse geweest ben, was het toch wat meer zoeken naar die pluizekes. Maar sinds deze week zijn ze er echt. En zacht dat ze voelen, gelijk donsjes! Ik heb 's avonds constant de neiging om over mijn eigen kopke te wrijven. Zo zacht gelijk een kiekske.🐤Nu is alleen nog de vraag: welk kleur zal het zijn. En of ik van die schone krullen ga hebben! (geen poedelkrullen hé) Stel je voor zeg! Ik droom al heel mijn leven van schone krullen ...

Iets waar ik echt moet op letten dat is dat ik die wenkbrauwen niet weg wrijf hé! Maar echt! Mensen die dat altijd doen, moeten dat toch ook vervelend vinden. Niet? Ik ben toch al een paar keer thuis gekomen met 1 of anderhalve wenkbrauw.

Reacties

Populaire posts