Update

Deze week, een goeie week. Vorige week was een eerder slechte week want heel mijn lijf deed pijn. Deze week gaat het toch wat beter. (of misschien ook wel een combinatie met me rustig houden en verbeteren)

Dinsdag moest ik terug op controle bij de oncologe. Vooral voor de nagels. Volgens haar zien die er goed uit en heb ik niet ... 'het woord dat ze gebruikte heb ik niet onthouden, klonk heel moeilijk en nogal pijnlijk en serieus'. Hoeveel nagels er zullen uitgroeien is nog even afwachten. 

Op mijn vraag hoe het kwam dat ik toch zoveel meer pijn had in al mijn spieren en gewrichten over heel mijn lichaam, was het antwoord dat dit is om er minder en minder cortisone in mijn lichaam zit. Logisch natuurlijk. Het niet vooruit geraken is ook normaal want het lichaam is helemaal leeg en alle energie is eruit verdwenen. Cortisone zorgde ook altijd nog een beetje voor energie. Haar paar weken rust bedoelde ze dus echt wel 'letterlijk'. 😊 En ja, helpt wel want nog niet veel wilde dingen gedaan deze week. 

Mijn nagels waren goed maar ik had een ander probleempje. Laat het me omschrijven als: op een plaats waar je het liever niet hebt als vrouw, heel pijnlijk is en dat ge toch wel een dag rondloopt gelijk dat ge in uw broek gescheten hebt. Zoiets dus ... De oncologe stuurde me meteen naar de gyneacoloog die me mits een kleine ingreep verloste. Dat dokter Griet me terug pijn deed, nam ik er met 'een glimlach' bij. Ook al koopt ge geen kinders meer ... das precies altijd een verlossing als ik bij haar langs ga. 😃 


Reacties

Populaire posts