Home sweet home

 Gisteren (zondag 1 mei) mocht ik naar huis. Dat had dokter Hoste me al de dag voordien gezegd maar je weet natuurlijk maar nooit en moet sowieso wachten tot de dokter langs komt. Ik zat al van 9 uur paraat , gepakt en gezakt 😊. Er was wel even de gedacht van: wat als ze maar na 16 uur komt?! Ik mocht er niet aan denken om nog een dag in die kamer te zitten. Ik heb wel wat pijn en ongemakken maar ik voel mij niet ziek. Snap je? Dan is een kleine kamer niet echt ideaal. Ik heb ook geen zittend 'gat'. Dus ik kan u verzekeren dat ik wandelingetjes rond mijn bed moest doen tegen een 'zere poep'!

Om 11 uur kreeg ik bezoek van Griet en een half uur later zat ik al aan de aperitief thuis. 

Ze waren hier thuis ook heel blij met mijn thuiskomst. Het spandoek van 'welkom' werd nog eens bovengehaald, er stonden bloemen op tafel, de cava stond koud en de bbq stond klaar. ❤ Wat hou ik toch van mijn lieve gezin! Wel raar hoor nu de rollen omgekeerd zijn, meestal ben ik het die voor iedereen zorgt. Ze doen dat geweldig. (ze hebben het ook gezien van de beste hé)

Na een supergoede nacht, me deze morgen eens op het gemak gedoucht (want dat mag, een bad nemen daarentegen mag niet) en dan gaan wandelen. Want bewegen is goed heb ik al overal gehoord en gelezen. Je mag niet vergeten dat ik ook 4 dagen 'opgesloten' zat hé. Dus de nood om eens buiten te komen bij mij is dan wel heel hoog. Ok, toegeven, ik heb misschien voor die eerste dag wat overdreven want had wel wat meer last van mijn arm deze namiddag. Ik heb deze namiddag wel een tukkie gedaan en dat doet goed. 

Het lastigste wordt toegeven aan rust en niet de hele tijd willen bezig zijn. Mijn werkpuntje voor de komende weken, maanden. 😏 Maar komt goed!

💕

Ps: Het is heel lief dat jullie een bezoekje willen brengen maar ik ga nooit de deur opendoen als we niet op voorhand afgesproken hebben. De mensen die mij kennen, weten dit wel. Jullie bezorgdheid ontroert me enorm, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu nog niet elke dag bezoek wil. Zo zit ik ook niet in elkaar...


Reacties

Populaire posts