Vakantie

Net terug van een paar dagen 'reis'. (of zo voelt het toch) De eerste plannen waren om naar de Provence te trekken (maar dan gaan we toch wel terug wat karweitjes doen in ons huis daar), dan was er het idee om naar Ibiza te gaan (maar met twee verschillende borsten ga je niet naar Ibiza 😏...), dan speelde het idee om naar Parijs te gaan (maar ken jezelf en dan gaan we ons gewoon doodmoe wandelen in een stad).

Uiteindelijk is het Oostende geworden, ons tweede favoriete plaatsje, onze thuis. Het was superdik genieten. En dat dan ook vooral letterlijk 😆 zo te zien aan de weegschaal vanmorgen. (kwestie van wat reserve op te doen, zeg ik dan tegen mezelf en de weegschaal) We hebben er een culinair reisje van gemaakt, genoten van het mooie weer en elkaar. Batterijen en lijf dus volledig opgeladen om er morgen aan de beginnen. 

Alexander is deze morgen vertrokken voor een paar dagen naar Duitsland voor een beurs. Toen ik dit deze morgen zei aan de oncoloog zag ik ze denken .. We hebben dit uitvoerig besproken. Ik vind niet dat het zin heeft dat hij thuisblijft voor mij omdat we toch niet weten hoe ik zal zijn. Sebastien is thuis om te studeren dus ik ben niet alleen. Hij zal mijn chauffeur en rechterhand zijn de komende dagen. Er is ook nog mijn schoondochterke die altijd in de buurt is. En als er iets is, dan komt Alexander meteen naar huis. (niet voor als ik misselijk ben, maar voor het emotionele zoals hij deze morgen zo mooi verwoordde voor hij vertrok💕) Ik vind het belangrijk dat ons leven (en zeker dat van de mensen rond mij) zo normaal mogelijk verder loopt. 

De uitstap naar de oncologe was er vandaag eentje met mijn mama. Ik ben er heel zeker van dat dokter Debacker dit maar één keer in haar leven zal meemaken ... moeder en dochter samen in haar praktijk. De laatste woorden van mijn ma hebben haar zeker ook geraakt, want ja, dokter Debacker zal heel goed voor mij zorgen mama...

Verpleegster Inge heeft mij nog eens pijn gedaan om de strengen te breken, en dat deed ze heel goed! Ge moogt da nog doen Inge! Ook mijn kine Carine krijgt dit al in haar vingers heb ik de indruk. 

Nog een heerlijk gesprek gehad met maatje Annemie deze avond. Ze wil de romantiek tussen Alexander en ikzelf hoog houden door mijn spuug te komen opkuisen als ik moet overgeven zodat Alexander het niet moet doen. Ze gaf me een gouden tip nadat ik vertelde dat, als je gaat wandelen en er veel wind is, ik toch zeker die pruik of sjaal ga verliezen. ( gegierd van het lachen!!) Zoals de 'oudjes' een inlegkruisje hebben in hun handtas, zorg ik altijd voor een extra sjaaltje in mijn handtas.😂

Als verrassing vond ik de mooiste roze handtas ever in mijn brievenbus van mijn lieve schoonzus! Merci Charlotje 💋

Heb ik stress voor morgen? Goh .. niet echt. Waarschijnlijk omdat ik niet weet wat er op me af komt. En dat is maar goed ook. Ik heb al een paar vragen voor morgen. Eentje ervan is: 'mag ik rosé drinken?' We zien wel hé. En anders wordt het een alcoholvrije rosé. Drinken jullie eentje op mij morgen? 

Tot morgen ... of overmorgen 💕

Reacties

Populaire posts