Nieuwe look part 1

 Gisteren, zondag hadden we een heel fijne namiddag. Onze Antwerpse vrienden kwamen op bezoek. Stil is hier dus niet geweest want die Antwerpenaren maken altijd lawaai 😀. Vrienden die we zo een 27 jaar geleden leerden kennen op reis in Egypte. Vrienden voor het leven ... Wat een zalige dag vol liefde, plezier, lachen en ook wel eens een traantje. 

Sonneke is kapster en had haar materiaal mee om mij een nieuwe coupe te geven. Je leest en hoort overal dat het beter is om je haren voordien al een korte coupe te geven. Dat maakt de overstap naar een kaal koppie een stukje makkelijker. Ik ging dit eerst niet doen maar vond het dan toch misschien zo geen slecht idee. Dus ... zitten we hier met een kort koppie. Is het zo mooi geknipt als op de foto die ik Sonja liet zien? Ja hoor. Voelt het zo mooi? Niet echt .. nog niet. (het gevoel dat ik er 20 jaar ouder uit zie) Het is aanpassen en daar hoorde het nodige dipje wel bij. Het is een even grote aanpassing voor de mensen rondom mij. 

Ik las deze morgen nog eens het berichtje die Sebastien me gisterenavond stuurde ... 💕en voelde me meteen een pak beter toen ik voor de spiegel stond. 


Reacties

Populaire posts