Update

Weet je nog gisteren? Die pijn in mijn arm en oksel. Vorige nacht niet zo goed geslapen en deze  morgen was het nog erger. Ik keek dus uit naar een bezoek aan het ziekenhuis. 
De verpleegster van dokter Hoste (wat een zalig mens is dat!) verzorgde de steristrips en zei me dat de wonde heel goed aan het genezen is en dus alles tiptop is. Door de pijn (ze moest er nog maar aan komen en het deed al pijn) belde ze toch dokter Hoste even op. 

Nog nooit voorgehad dat een dokter zegt dat ze me heel veel pijn zal doen en zeker niet iemand die wel 4 keer 'sorry' zegt terwijl ze bezig is. Mijn uitleg gisteren van die spier die precies korter en korter wordt, klopt dus een deeltje maar dat is dan van klieren en vaten. De uitleg van de dokter heb ik eigenlijk niet gehoord maar ben dan eens gaan opzoeken. Lymfestrengen. Griet wreef en trok die terug open (of zoiets). Ik kan u verzekeren ... pijn zulle! En ik ben echt geen trunte. 

Conclusie ... ik ben al de hele namiddag met mijn armen aan het zwaaien en trekken om dit te voorkomen. De pijn is er zeker nog maar de arm gaat toch al wat hoger in de lucht. Morgen mag kiné Carine me dus eens extra pijn doen 😉. Nu hopen dat ik dit niet nog eens moet doorstaan. Als het niet beter wordt dan ga ik maandag zeker terug want ik denk hoe langer je wacht hoe meer ze moeten trekken en wrijven dus hoe meer pijn. Ik ga nu toch terug wat meer pijnstillers nemen denk ik. 
💕

Reacties

Populaire posts