Topmadammen

Nog even een kort berichtjes over 2 topmadammen… 

Ik ging vandaag nog even terug naar het ziekenhuis. Met de vraag of ik goed bezig was met de kine. Nu gaat top Carine over mijn pijn dus dacht ik dat dit goed was om die lymfestrengen goed te houden. Niet dus. Carine is supergoed bezig maar die strengen moeten dus gekraakt of gebroken worden en dat is dus wel een heel speciale techniek. 

Inge, verpleegster, vroedvrouw, secretaresse van dokter Hoste ging het deze keer doen bij mij. Ik wil met veel plezier proefkonijn zijn voor haar. Dus zo gezegd vorige week, zo gedaan vandaag. Alleen bleek dit toch iets lastiger te zijn dan verwacht. 

Te zien en te horen aan de reacties gaf ze me een ‘aaike’. 😄 (ik denk dat ze evenveel pijn had als mij)  Mannekes.. pijnlijk hoor. Maar het zijn wellicht de 2 vrouwen die me dit mogen aandoen. Topmadammen zijn het! Alleen al door hoe ze doen, hoe ze ermee omgaan, hoe ze zijn … 

Als ze dit lezen .. Inge, volgende keer is het aan jou hoor. Je mag me dit echt aandoen. Ge moet t leren hè. Griet, ben blij dat je niet bevalt op die dag want je zou je kind toch maar eens Eva moeten noemen zeg.  Merci toppers! 

Toch ook nog een leuke anekdote van vandaag .. Er kwam een collega op bezoek. Ik ging eens mijn pruik tonen en opzetten.. stond die dus helemaal scheef op mijn hoofd! T was bij beide toch effe een ‘bijna pipi in de broek’ momentje. 😂 Dus les voor mezelf: heel goed kijken hoe je een pruik op je hoofd zet de volgende keer .. 

💕

Reacties

Populaire posts