Chemo 3/12

We hebben cocktail 3 achter de kiezen! 

Eerste goed bericht was .. pas 300 gram verzwaard!! Yes! 😊 Ik had de dag voordien wat broeken gepast. Ze geraken niet meer over mijn billen. Het klopt dus echt dat de cortisone de romp (vanaf de billen tot en met de buik) doen uitzetten. Voor u getest! Dus ik ben gisteren naar de H&M geweest en heb daar meteen wat broeken gekocht. Weliswaar 3 maten groter maar goed .. ik voel me terug top in een jeans. 

Sinds zondag merkte ik dat mijn mond veel droger ws dan voordien. Ook de smaak veranderde. En ja .. daar is ze, de metaalsmaak. Vreemd hoor. Soms ook de indruk dat ik helemaal geen smaak heb achteraan de tong. Lippenbalsem helpt precies wel wat tegen de droogte. 

Mijn nagels doen wel meer en meer pijn. Als ik ergens tegen stoot dan doet dit echt pijn. Een blikje opendoen lukt me bijna niet meer. 

Een hese stem heb ik ook al altijd de eerste 3 dagen na de chemo. Volgende keer eens vragen of dit daarvan is want heb dit nog nergens gelezen of gehoord. 

Maar voor de rest voel ik me prima. Energie ten over door de vele cortisone dus al veel karweitjes gedaan met als gevolg .. het klopke en dus tijd voor een siΓ«sta. 

πŸ’•

Reacties

Populaire posts