Wistje datjes

Ik verzamel in een boekje heel wat wistje datjes en tips die leuk kunnen zijn voor de lezers van deze blog maar vooral interessant voor lotgenoten. Ik ging die eerst allemaal verzamelen maar kan ze beter meteen delen met lotgenoten. Je weet maar nooit of je je erin herkent of de tips kan gebruiken. 

Wistje datjes

Ik ben niet helemaal kaal. Als je me op 5 meter afstand ziet staan dan lijk ik wel kaal. Dus veel haar staat er niet meer op en het haar dat erop staat is precies blond. 

Chapeau voor alle kale mannen tijdens de warme zomerdagen. Ik weet nu dat een kaal koppie enorm kan zweten! Maar echt hé! Als ik dus een vapeur heb, blinkt mijn hoofd gelijk een spiegel en zie je de zweetparels schitteren in de zon. 

Groot pluspunt tijdens deze zomerperiode ... geen okselhaar! Dit verlies je gelijktijdig met je hoofdhaar. 

Iets wat ik zelf wel kluchtig vind .. mijn oren, mijn zuignappen. Doordat er geen haar achter mijn oren staat, blijven mijn oren soms aan mijn huid kleven. En dan voel je dat dan net zoals een zuignapje loskomen. Plof! Zie je het een beetje voor je? 😂 Heb ik vooral 's morgens als ik op mijn zij lag om te slapen. 

Als je een bril opzet of afdoet, dan glijdt dat zo makkelijk van achter je oren hé. Ewel, nu niet meer! Dat kan dus pijn doen want dat glijdt niet meer en blijft dus soms plakken aan je huid. 

Ik denk dat ik soms met een drupneus rondloop, dat een ander het al kan gezien hebben tot ik het voel. Het gevoel in mijn neus is weg. Dat is volgens mij omdat er geen haartjes in mijn neus staan. Die moeten er dus voor zorgen dat je voelt als je neus vuil is of moet snuiten. Ik ga dus nooooit meer op stap zonder zakdoek.

Ik had nooit last van muggen, ze vinden mijn man en jongens lekkerder. Tot nu ... Een muggenbeet zorgt nu wel voor een bloeduitstorting. Ik had onlangs een hele lange streep op mijn been (precies een hele ader maar dan gelijk een blauwe plek). Dit werd veroorzaakt door een muggenbeet. Vorige week had ik hetzelfde over heel mijn arm. 

Thuis en op school werd er al eens gelachen met mijn 'jong dementie'. Nu kan ik het dus op mijn chemobrein steken. Niet op woorden komen, dingen echt vergeten, ... Ge weet wel hé, dat ding die je open kan schuiven. Een schuifdeur dus. 😊

En hier misschien iets dat ik eerder bij de tips moet zetten. Maak nooit je man wakker als hij nog in een diepe slaap ligt want dan verschieten ze zich echt een bult! Hij was blijkbaar aan het dromen. Dat vond ik het mooiste wat hij zei om toch maar niet te moeten zeggen dat hij dus echt geschrokken was. Stel je je eens voor dat jij wakker gemaakt wordt door een halve alien aan je bed.😃 (Zeker azo als het nog niet helemaal licht is in de kamer, ge zou voor minder verschieten!)

Ge wilt niet weten hoeveel keer ik al het spreekwoord 'geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt' in de mond nam! 

💕



Reacties

Populaire posts