Update

Deze chemo zal er meer in hakken dan de vorige. Nochtans dacht ik dat de eerste 4 de zwaarste waren. (Of dat hadden ze toch gezegd)

Na de eerste heb ik al verkleuring onder mijn nagels. De jeuk in mijn handen heb ik ook al gevoeld. Na de verzorging van mijn lichaam komen er nu dus ook de nageltjes bij. 

Ipv opstopping kan je nu diarree hebben . Check dus. 🙄 (Vanaf nu geen vers fruitsap meer s morgens! ) 

Ik kan niet zeggen dat de vermoeidheid toeneemt.. dat niet. Die blijft gelijk. Idem met energiepeil maar het lichaam voelt raar aan. Onderbuik, heupen en mijn lies voelen raar aan. Ik kan het geen spierpijn noemen maar voelt wel zoiets aan.  Dinsdag eens vragen aan de dokter wat dit precies is. 

Ik moet veel wandelen hadden ze gezegd en dat heb ik de voorbije dagen ook gedaan. 👍 Weliswaar in aangepast tempo. 

Op naar morgen voor chemo 2!  

💕

Reacties

Populaire posts