Happy 50

50 worden… dat ging een spetterend feest worden met toeters en bellen. Dat werd het ook .. maar dan ietsje anders. In plaats van de krulspelden uit mijn haar te halen, zette ik een mutsje op. 

Happy 50? Ja, met uitzondering van de eerste 3 uren van de dag. (Gelukkig was ik super vroeg wakker!) Mijn emomomentje zulle. Dan ga je toch eens vloeken, want die dag had ik me toch ander voorgesteld. 50 worden in putje chemotherapie, er zijn betere dingen. En die emoties zijn ook 100 keer sterker dan gewoonlijk. 

Dan moet je die knop terug omdraaien. En dat lukte prima. Mij opgezet gelijk ‘n een hengst (gelijk dat ze dat hier zeggen bij ons), roze kleed aangetrokken en genoten met ons tweetjes aan zee. Uitgekeken naar de komst van de rest van de menage. 

Het werd een topweekend ❤️. Met ons 5 .. ohja .. 6 ( want de hond was ook mee). Samengevat: heerlijk, genieten, liefde, opperste geluk, mijn alles.  Merci menageke! 🥰 

Happy 50? Ja hoor! Dankzij al die lieve berichten en geschenkjes, dankzij mijn officieel lid zijn van den ‘okraclub’, dankzij alles was ik het komende jaar nog ga plannen. Want 50, dat ben je een heel jaar!



Reacties

Populaire posts