Chemo 5/12

 Na deze chemo zit ik volgende week aan de helft en kan ik echt beginnen aftellen! Whoehoe! Als alles goed blijft verlopen heb ik de laatste chemo dinsdag 11 oktober. De fles staat al koud om met een paar mensen te kraken. (Al vrees ik dat ze tegen dan al leeg is ... πŸ˜€)

Alles goed verlopen. De cortisone wordt wat verminderd om de dokter ook ziet dat ik aan het opzwellen ben. De grote ongemakken zijn wat minder dus als dit zo blijft dan gaan we telkens wat minder aan de cortisone moeten zitten dus fingers crossed. Ik voel wel terug wat lichte tintelingen aan de vingers maar ca va wel. Ik heb wel veel last van rood hoofd. Maar ik weet ondertussen al dat dit de laatste dat is dat ik dan kan hebben. 

Wat me het meest opvalt is dat ik enorm veel dingen laat vallen. Het glijdt gewoon uit mijn handen. Is het geen gevoel hebben, grip verliezen, ... ik weet het niet. Ik weet wel dat ik gisteren 2 keer kasten heb mogen afwassen vol tomatensaus. 😑 En gelukkig heb ik een telefoon die blijkbaar ook tegen een stootje kan. 

Mijn humeur is opperbest! (nu toch nog) Het is nochtans de laatste week voor het schooljaar en voor mijn verjaardag. Maar ik leef mee met de collega's en dat doet me enorm veel deugd. Collega directies terug gezien gisteren, eigen collega's terug zien, ... dat is genieten voor mij!

πŸ’•

Reacties

Populaire posts