Wistje datje

 Wistje datje ... als je in een cabrio rijdt, je muts of sjaal niet van je koppie waait! 

Dat was iets wat ik tot op heden nog niet geprobeerd had omdat ik toch telkens een kluchtfilm voor mij zag. Zo ene à la mister bean maar dan een vrouwelijke versie in een cabrio. Met de nodige flair in een cabrio ... en dan een windstootje en weg muts of pruik. 

Ewel, ik kan je verzekeren, als je een muts ophebt, blijft ze staan. Voor u getest, met dank aan Evy. En ja, we gingen zeker alle twee in ons broek pisen mocht het wel zo geweest zijn! (Ook dat zag ik eigenlijk al helemaal voor mij!)


Wistje datje ... wenkbrauwen tekenen echt niet makkelijk is! Maar echt niet hé. Al 's morgens het gevoel heb dat ik een clown ben want om dat aan alle twee de kanten gelijk te krijgen ... Mannekes, percisiewerk zulle! En dan is de ene weer dikker dan de ander, donkerder dan de linkse, ... 

Dan komt ge eens thuis op een superwarme dag, kijkt ge in de spiegel en staat der maar 1 meer. 😀 Ahja, want als je de zweetparels van je voorhoofd veegt na een vapeur vergeet je natuurlijk dat daar wenkbrauwen op geschilderd staan. 😎


Reacties

Populaire posts