Alles goed verlopen

 Gisteren, donderdag 28 april moesten we om 7u.30 paraat zijn in het ziekenhuis. Ik wist dat ik om 13 uur geopereerd zou worden. Het enige wat ze in die voormiddag gedaan hebben, is via een echo een tekening gemaakt op mijn borst. (waar de tumor zit en waar ze dus moeten snijden)

Om 14 uur zat ik nog op mijn kamer. 😏Al een geluk dat ik de vorige nacht niet geslapen had en dus bijna een hele voormiddag heb geslapen. Vanaf 13u.30 hebben ze mijn maag wel horen knorren tot op het einde van de gang. Rond 15 uur zijn ze me dan komen halen. 

Voor ik in slaap gebracht werd, wenste dokter Hoste me een heel mooie droom. In een flits zat ik op een eiland met een grote cocktail en zag ik ze in de verte lopen ...🦩

De operatie is heel vlot verlopen. De pijn valt goed mee. Deze voormiddag komt de dokter nog langs dus dan weet ik jullie meer te vertellen over de operatie. 

Bedankt voor de vele berichtjes! Bedankt voor de bloemen topteam! Lieve mensen, met mij gaat alles nog niet tip top maar wel al helemaal tip!

💕

Reacties

Populaire posts