Daarnaast

 Dat je 2 weken op een rollercoaster zit is heel zacht uitgedrukt vind ik. Want naast alles van je eigen gevoelens heb ik je ook nog de randgebeurtenissen (ik zal dit maar zo benoemen).

Die eerste week ging ik de donderdag en vrijdag meegaan op zeeklas. Omdat er die dagen ook onderzoeken waren moest ik dit wel vertellen aan 2 nauwe collega's. Die donderdagnacht deed ik geen oog dicht, had keelpijn, had kou, ... De stress voor de punctie dacht ik. Nee dus .. een zware angina. 

Merci Evy en Karien dat jullie er waren, dat jullie er zijn! ❤

De maandag en dinsdag erop bleef ik thuis omdat ik ziek was. Mijn angina kon ik voor de rest van de week wel als excuus gebruiken om thuis te blijven van school. 

Daarnaast waren ze ook nog aan het schilderen bij ons thuis. Met als gevolg dat je dus moet thuis blijven en ik me elke dag een beetje verstopte in de kamer van onze zoon. Je moet ook weten dat mijn pa ook elke dag wel eens kwam kijken naar de werken. Die mocht niet weten dat ik een hele week thuis was want ging dit zeker ook verdacht vinden. 

Mannekes toch ... alleen al voor die toestanden had ik de nodige stress ... en soms ook wel eens mijn afleiding om er effkes niet aan te denken. 

Telkens ik naar het ziekenhuis ging, hoopte ik niemand tegen te komen die ik kende. Wat denk je? Bij mijn eerste onderzoek kwam ik al een mama tegen van bij ons op school. Ik ben waarschijnlijk nog nooit zo onbeleefd geweest want zei enkel goeie dag en maakte geen praatje. (niet van mijn gewoonte) Als directeur van een school ben je wel een beetje een publiek figuur. Ook in Tielt ken ik nogal wat mensen en heb een goed sociaal leven. Het feit dat je je dus telkens in bochten moet wringen zorgde ervoor dat die rollercoaster af en toe toch eens een dubbele draai maakte. 

Ohja en ook ... 'mijn schooltje'! Ik maakte me geen zorgen over mijn vervanging maar wat moet er nog allemaal geregeld worden! En ons huis ... dat was een stort na 7 weken stielmannen in huis! Die 2 weken extra komen al bij al niet slecht uit want ik had tijd om te kuisen, alles te regelen voor school en zo mijn zinnen te verzetten. 



Reacties

Populaire posts