Friends4ever

We hebben genoten van een weekendje Moezel met onze ‘bende van Tielt’. Die 2 dagen beschrijven in een paar woorden is moeilijk want wat hebben we ervan genoten. 2 dagen eens niet moeten denken aan wat nog zal komen, plezier, warmte, liefde.

De titel zegt het eigenlijk al, een bende vrienden die we al meer dan 20 jaar kennen. Waar we ieder jaar mee op weekend gaan, waar we oudejaar mee vieren. Het was ondertussen 2 jaar geleden dat we op uitstap gingen. Dus ik moet er geen tekeningetje van maken welke oude koeien er terug uit de dijk kwamen. (of zoiets) Weet je nog van toen ... Dat is lachen en plezier van het hoogste plank. Er vloeide natuurlijk ook de nodige wijn, maar dat hoort wel bij ons bendeke. Niet dat we dronkaards zijn zulle, verre van, maar we laten ons dan wel eens gaan. 

Trouwens, een prachtige streek om naar toe te gaan. Zondag hebben we een prachtige fietstocht gedaan. 50 km hangt wel in het lijf en vooral in de poep maar een absolute aanrader! We hadden nochtans getwijfeld om te gaan maar o zo blij dat we het toch gedaan hebben!

We zijn iets vroeger vertrokken. De knuffels en kussen bij het vertrek raakten me wel. Zo een momenten zijn zoveel intenser geworden. Friends4ever des te meer ❤

Vorige weekend ging ik normaal in Turijn zitten met mijn 'okra'vriendinnen. Dat is ook een topbendeke van 5 machtige dames. Van waar de naam 'okra'? Omdat ik de jongste ben, het veulentje. Maar eigenlijk zijn het allemaal veulentjes hoor. We leerden elkaar maar pas goed kennen tijdens de coronatijd omdat we regelmatig gingen wandelen. We lachen wel eens met dat 'oudemanus' maar stuk voor stuk lieverds. Ik ging niet mee omdat ik dat weekend toch liever bij lijn gezin wou zijn en dat begrepen ze wel. We halen onze schade wel in de komende weken/maanden met de nodige rosé momentjes.  

Ondertussen al mijn echo van mijn rechter oksel gehad deze morgen en alles is 👍.  Morgen afspraak bij dokter Hoste voor het verdere verloop. En vooral hopen dat alles nu snel opgestart wordt. 

(Wegens geen bar meer open hebben we gedaan gelijk de jeugd en op de kamer nog iets gedronken ... jaja, aan die leeftijd kan dat ook nog zulle 😀)



Reacties

Populaire posts