Hey, ik ben Eva!

Hallo, 

Ik ben Eva, 49 jaar en heb borstkanker. Ik neem je hier mee in mijn verhaal, mijn nieuwe uitdaging. Een uitdaging waar ik weliswaar niet zelf heb voor gekozen maar we staan er voor en gaan ervoor. 
Waarom ik deze blog schrijf? Vooral voor de mensen die me kennen. Zo hoef ik niet telkens mijn verhaal te doen als ik hen zie of hoor en vooral ... zo voelen zij zich ook wat meer op hun gemak als ze mij zien of horen... Misschien ook wel het meest voor mezelf. Mijn dagboek ...
Ik ga hier schrijven zoals ik babbel, dus niet altijd een goede zinsbouw en spelling ... tja, dat kan ook soms eens haperen bij mij. (en dat voor iemand uit het onderwijs 😉)

Voor het geval er dan toch mensen meelezen die me niet of maar half kennen ...
Ik ben dus Eva, op weg naar mijn vijftigste, directeur van de meest warme school van Vlaanderen. Ik heb een schat van een man, 2 machtige zonen en een super schoondochter. 
Een paar maanden geleden riep ik nog van de daken dat ik een heel jaar, wat zeg ik .. anderhalf jaar ... mijn vijftigste ging vieren, maar dit zal een jaartje uitgesteld worden. Want ja, ik hou van feesten, plezier, reizen, lekker eten, aperootjes doen, mode (geld uitgeven dus zegt manlief wel eens) ... En nog zoveel meer! Als we maar kunnen genieten van het leven! In de eerste plaats met mijn gezin, mijn familie, mijn team en mijn vrienden. 

Ik sta voor een moeilijke reis. Het zal er eentje zijn waar we heel lang onderweg zijn, met vallen en opstaan maar ik weet zeker dat de eindbestemming een tropisch eiland is met goudgeel strand, schitterend blauwe zee en roze flamingo's. 

Eva 💕

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts